جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200

گروه جيکنا آپلود عکس , آپلود رایگان
آخرين مطالب سايت
تبليغات
جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero 2014 platinum cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200

 

 

source جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت نمودن فایلهای فشرده، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد. سپس به نصب نرم افزار پرداخته و از سریالی که در فولدر Patch قرار داده شده برای نصب استفاده نمایید. بعد از نصب کامل نرم افزار، فایل اجرایی Patch_downloadha.exe را اجرا نموده و نرم افزار را پچ نمایید.

 

download جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

 


افزایش سرعت copy و cut ویندوز با نرم افزار Ultracopier 1.0.1.11

Ultracopier نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای افزایش سرعت Copy و Move اطلاعات درون هارد دیسک یا سایر حافظه ها اعم از حافظه های قابل usb می باشد. این نرم افزار بعد از نصب به طور خودکار جایگزین copy و cut ویندوز شده و فرایندهای انتقال اطلاعات را با سرعت بسیار بالاتری نسبت به ویندوز انجام خواهد داد و همچنین برخلاف ویندوز قابلیت pause و نگهداشتن کپی و سپس شروع مجدد را دارا می باشد.. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارد ولی مشخصه اصلی این نرم افزار سرعت بیشتر و همچنین پشتیبانی از cut و move می باشد. این نرم افزار قدرتمند میتواند حین انجام فرایند copy و move خطاها را به طور خودکار نادیده بگیرید تا فرایند کپی متوقف نشد برای رفع خطاها نیز با لیست کردن آنها به کاربر این امکان را میدهد تا بعداً آنها را بررسی کند. نمایش جزئیات بسیار بیشتر نسبت به ویندوز نیز از امکانات قابل توجه نرم افزار است. نمایش لیست کامل فایل های کپی شده و قابلیت حذف فایل ها و فولدرهایی که جز دستور copy و move شدن هستند ولی در وسط کار کاربر تشخیص میدهد که آنها را از لیست حذف کند تا کپی یا منتقل نشود و این فرایند بدون قطع شدن کامل کپی ها انجام خواهد شد. قابلیت اضافه کردن فایل و فولدر به دستور کپی نیز میسر خواهد بود. نسخه Ultimate نرم افزار به دلیل استفاده بالا از منابع سیستمی cpu و ram برای انتقال های حجیم پیشنهاد می شود چرا که بسیار پرمصرف است ولی نسخه معمولی که آن را نیز برای دانلود قرار داده ایم برای استفاده های معمول پیشنهاد می شود.

 

ultracopier افزایش سرعت copy و cut ویندوز با نرم افزار Ultracopier 1.0.1.11

 


دانلود + ادامه مطلب
تغییر اندازه پارتیشن ها IM-Magic Partition Resizer 1.1

IM-Magic Partition Resizer نرم افزاری بسیار کاربردی و مهم برای تغییر حجم پارتیشن ها می باشد. همانطور که می دانید پارتیشن بندی هارد دیسک به صورت معمول نیازمند فرمت ساختن کل یا بخشی از هارد دیسک و تغییر ویندوز و در نتیجه از دست رفتن اطلاعات خواهد شد ولی نرم افزارهایی وجود دارد که میتواند بدون فرمت هارد دیسک و تغییر ویندوز این فرایند را به صورت امن و بدون از دست رفتن اطلاعات برایتان انجام دهند. IM-Magic Partition Resizer نرم افزاری رایگان و قدرتمند و امن در این زمینه است که میتواند حجم پارتیشن های هارد دیسک را برای کاربر تغییر دهد. قابلیت Shrink و Extend یعنی کار میتواند با کاهش حجم یک یا چند پارتیشن و ایجاد فضای خالی ، فضای به وجود آمده را به پارتیشن دیگری اختصاص دهد و اینگونه حجم پارتیشن ها را تغییر دهد. این فرایند بسیار ساده است و با گرفتن حجم از پارتیشنی که دارای فضای خالی زیادی است و اختصاص آن به پارتیشن کم حجم میتوانید نسبت به مدیریت پارتیشن ها اقدام نمایید. برای ایجاد تغییرات پس از انجام فرایندها کافی است صبور باشید و با ریستارت ویندوز تغییرات را مشاهده کنید.

 

IM Magic Partition Resizer تغییر اندازه پارتیشن ها IM Magic Partition Resizer 1.1


دانلود + ادامه مطلب
رایت انواع لوح های فشرده AVS Disc Creator 5.2.1.529

AVS Disc Creator نرم افزاری کارآمد برای رایت انواع فایل ها روی لوح های فشرده دی وی دی و سی دی و بلو-ری می باشد. این نرم افزار میتوانید ویدیوهای موجود روی هارد دیسک با فرمت های مختلف را روی دی وی دی به صورت Video DVD و قابل پخش برای انواع دستگاه های مالتی مدیا رایت کند. همچنین قابلیت رایت فایل های ویدیویی بر روی لوح های فشرده blu-ray نیز فراهم می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده به صورت data که امکان رایت تمامی فرمت ها را برای تهیه نسخه پشتیبان یا هر استفاده ای دیگری را دارد. قابلیت رایت لوح های فشرده با قابلیت bootable که قابلیت رایت برنامه های بوت شونده نظیر ویندوزها را دارا می باشد. قابلیت رایت audio cd برای رایت فایل های صوتی و همچنین رایت mp3 cd یا dvd برای رایت تعداد زیادی فایل صوتی نیز فراهم است. قابلیت تهیه فایل های ایمیج با انواع فرمت ها نظیر iso و bin و رایت فایل های ایمیج و همچنین ویرایش فایل های ایمیج نیز امکان پذیر می باشد. AVS Disc Creator به طور کل نرم افزاری بسیار کامل برای رایت می باشد.

 

AVS Disc Creator رایت انواع لوح های فشرده AVS Disc Creator 5.2.1.529

 

 


دانلود + ادامه مطلب
تنظیم مختلف برای موس و تاچ پد Mouse Speed Switcher 3.3.2

Mouse Speed Switcher نرم افزاری بسیار مناسب برای کسانی است که لپ دارند و میخواهند در تنظیمات سرعت و حساسیت موس و تاچ پد تفاوتی قائل شوند. به این صورت که سرعت حرکت و کلیک های موس با سرعت حرکت و کلیک های تاچ پد لپ تاپ تفاوت داشته باشند. باتوجه به اینکه کار کردن با تاچ پد و موس تفاوت هایی از نظر حساسیت انگشتان و… دارد این تفاوت می تواند در کاربرد پذیری بهتر بسیار یاری دهنده باشد. تفاوت قائل شدن برای این تنظیمات توسط ویندوز قابل انجام نیست و اگر تنظیمی نیز انجام دهید برای موس و تاچ پد یکسان خواهد بود. ولی با استفاده از نرم افزار Mouse Speed Switcher میتوانید تنظیمات مورد نظرتان را انجام دهید و سپس با فعال کردن نرم افزار و تعریف یک hotkey برای اجرا شدن سویچ کار خودتان را آسان کنید. بعد از تعریف hotkey کافی است در زمانی که میخواهید بین موس و تاچ پد سوییچ کنید ، دکمه hotkey را بفشارید یا از بخش کنار ساعت ویندوز سوییچ را انجام دهید. این نرم افزار بسیار سبک و رایگان بوده و فضایی از پردازنده و رم را به صورت محسوس اشغال نخواهد کرد.

 

Mouse Speed Switcher تنظیم مختلف برای موس و تاچ پد Mouse Speed Switcher 3.3.2

 


دانلود + ادامه مطلب
شمارش معکوس،کرونومتر و زنگ هشدار با Cool Timer 5.1.5.0

Cool Timer نرم افزاری بسیار کارآمد است که میتواند برای ۳ منظور مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان شمارنده و کرونومتر،به عنوان شمارنده معکوس و به عنوان زنگ هشدار و این سه نوع استفاده درون نرم افزار به صورتی عالی تعبیه شده است. کرونومتر که میتواند زمان انجام کارهایتان را متوجه شوید و همانند کرونومترهایی که میشناسید عمل خواهد کرد. اما شمارنده معکوس دارای امکانات مناسب تری است که میتواند دارای زنگ هشدار نیز باشد و پس از به پایان رسیدن زمان مشخص شده – مثلاً ۲ دقیقه- به کاربر هشدار دهد که زمان به پایان رسیده است. زنگ هشدار میتواند توسط خود کاربر تعیین شود و از فرمت های mp3 و wav نیز پشتیبانی میکند تا کاربر بتواند موسیقی های مورد علاقه اش را انتخاب کند. استفاده سوم که "زنگ هشدار" بود نیز همانند ساعت های آلارم دار بوده و میتواند تنظیم شود که در ساعت مشخصی از روز در هفته به کاربر هشدار دهد. بازهم زنگ هشدار میتواند توسط کاربر انتخاب شود. قابلیت های بخش زنگ هشدار جالب است، اگر کامپیوتر در زمان فرا رسیدن زنگ هشدار تنظیم شده در حالت hibernate باشد اتوماتیک روشن خواهد شد و هشدار خواهد داد. اگر صدای کامپیوتر mute شده باشد به صورت خودکار از حالت بدون صدا خارج خواهد شد. قابلیت snooze و تعویق انداختن برای شمارنده معکوس و زنگ هشدار وجود دارد و همچنین قابلیت تنظیم پیغام برای نمایش دادن بر روی صفحه نمایش در حالت شمارنده و معکوس و زنگ هشدار تعبیه شده است.

 

cool timer شمارش معکوس،کرونومتر و زنگ هشدار با Cool Timer 5.1.5.0


دانلود + ادامه مطلب